გეო.IX.2. მოსწავლეს შეუძლია განიხილოს საქართველოს
მდებარეობა და დაადგინოს მისი მნიშვნელობა
ქვეყნისათვის.
გეო.IX.3. მოსწავლეს
შეუძლია დაახასიათოს და გაანალიზოს საქართველოს ბუნებრივი პირობები.
- რუკებისა და ტექსტური მასალის გამოყენებით აღწერს საქართველოსათვის დამახასიათებელ მნიშვნელოვან რესურსებს (მინერალური და საწვავი რესურსები და სხვა) და აკავშირებს მოსახლეობის სამეურნეო საქმიანობასთან (მაგ.: ზონალურობა და სოფლის მეურნეობის სპეციალიზაცია); აღნიშნული მახასიათებლის მიხედვით აჯგუფებს საქართველოს რეგიონებს;
- გეო.IX.4. მოსწავლეს შეუძლია დაუკავშიროს საქართველოს ძირითადი ბუნებრივი და ანთროპოგენული ლანდშაფტები მათ სამეურნეო გამოყენებას.
- აგროვებს ინფორმაციას (საქართველოს ატლასისა და სხვა თვალსაჩინოების მიხედვით) და ლანდშაფტის ფარგლებში აკავშირებს არსებულ ბუნებრივ
ფაქტორებს, მოსახლეობასა და მეურნეობას; მსჯელობს მისი მდგრადი განვითარების
პერსპექტივაზე;
კრიტიკული აზროვნება და პრობლემების გადაჭრა● საღი მსჯელობა და აღქმა;● რთული არჩევანის გაკეთება და გადაწყვეტილებების მიღება;● სხვადასხვა სისტემას შორის ურთიერთდამოკიდებულების გააზრება;● მიზნობრივი კითხვების ფორმულირება და დასმა სხვადასხვა მოსაზრებისგასაცნობად და უკეთესი გადაწყვეტილებების მისაღებად;● ინფორმაციის კლასიფიკაცია, ანალიზი და სინთეზირება პრობლემების გადასაჭრელად და კითხვებზე პასუხების გასაცემად.კომუნიკაცია და თანამშრომლობა● იდეებისა და აზრის ნათლად და ეფექტურად გამოხატვა წერილობითი თუ სიტყვიერი ფორმით;● სხვადასხვა ჯგუფთან ეფექტური მუშაობის უნარის დემონსტრირება;● საერთო მიზნების მისაღწევად საჭირო კომპრომისისთვის მზადყოფნისა და მოქნილობის დემონსტრირება;● პასუხისმგებლობების გაზიარება მუშაობის პროცესში.- აგროვებს ინფორმაციას (საქართველოს ატლასისა და სხვა თვალსაჩინოების მიხედვით) და ლანდშაფტის ფარგლებში აკავშირებს არსებულ ბუნებრივ
ფაქტორებს, მოსახლეობასა და მეურნეობას; მსჯელობს მისი მდგრადი განვითარების
პერსპექტივაზე;
No comments:
Post a Comment